top of page
Search
  • Writer's pictureDoriene van Luttervelt

Hoe ziet jouw ideale dag eruit?

Updated: Jan 22, 2018

Ik ben een echte #beelddenker. Wat betekent dat ik als iemand het over een spin heeft, ik de spin direct voor me zie. Met alle details die je je maar kunt voorstellen. De kleuren, de symbolen, de fijne druppels op het net geweven web. Alsof er een diaprojector in mijn hoofd aan gaat.


Daardoor is het voor mij gemakkelijker om mijn #gevoelens onder woorden te brengen door ze op te schrijven of #plaatjes die erbij horen op te plakken.


Vroeger maakte ik als kind al vaak de plattegronden van mijn tienerkamer op schaal inclusief alle meubels. Dan ging ik op papier mijn kamer al opnieuw inrichten voordat ik met alles ging slepen en sjouwen. Het zat er al vroeg in blijkbaar.


Nu ik ietsje ouder ben ;-) doe ik dat nog steeds. Alleen zijn de wat sobere plattegronden nu kleine kunstwerken en maak ik er meteen een #Moodboard bij. Om de sfeer, kleuren en wat ik graag wil bereiken - en wat er al aan beelden in mijn hoofd zit - goed zichtbaar kan maken in echte plaatjes.



Zoals mijn #Visionboard van mijn ideale dag hierboven. Het is een verzameling van momenten op een dag die voor mij belangrijk zijn. Die me energie geven. Hoe ik het liefst mijn dagen doorbreng. Vooral met een vrije energie, met mensen die me dierbaar zijn en dat ik vooral aan het einde van elke dag kan zeggen....


Ik ben benieuwd hoe jouw Mood- en Visionboards eruit zien...

Doriene

7 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page