top of page
Search
  • Writer's pictureDoriene van Luttervelt

Volle maan 31-01-2018

Updated: Nov 8, 2018

"Er brandt een creatief vuur in mijn hart. Dat vuur verlicht mijn geest. Ik ben klaar om iets nieuws te beginnen. Mijn hart en geest staan open voor nieuwe mogelijkheden. Mijn droom wordt mijn werkelijkheid. Ik doe wat ik graag doe, en ik houd van wat ik doe."


Dit is de tekst die hoort bij deze kaart

"de brandende boom", die ik trok op de avond van de volle maan. De energie in de dagen voorafgaand aan deze maan was bijna tastbaar. Ik voelde me alsof er ineens nieuwe batterijen in me waren gestopt. Vol van creativiteit en positieve energie. En hele heldere dromen. Weer eens wat anders dan ziek zijn. ;-) Die avond besloot ik om mijn intenties te bekrachtigen met een eigen ritueel voor deze nieuwe maan.

Puur op gevoel heb ik alles verzameld en met het uitspreken van mijn intenties vormgegeven. Tijd om het oude los te laten, het verleden te bedanken voor alle wijze lessen en de weg te gaan die voorbestemd is. Mijn hart te volgen. De antwoorden weer in mezelf te vinden.


Op mijn kleine zolder heb ik een paar maanden geleden meditatieplek ingericht. Toen ik hier twee jaar geleden kwam wonen stond dat al op mijn verlanglijstje. En wat is het heerlijk om me daar terug te kunnen trekken! Letterlijk met en in mijzelf te zijn. Mijn eigen unieke rituelen te hebben. Eigen-wijze geluiden te kunnen maken met mijn sjamanendrum.


En mijn creativiteit weer te laten stromen en mijn gedachten en gevoelens op te schrijven. Want het uitspreken en opschrijven ervan helpt me om ze te helen. Ze met anderen te kunnen delen.


Ik zit - terwijl ik dit schrijf - aan mijn bureau, met links en rechts een harig poezenmonster. Ook zij voelen dat er meer rust is en geven daar net als ik heerlijk aan toe.


Liefs,

Doriene



7 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page